ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΤΣΟΥΡΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΤΗΣ ΖΩΗ

2012-02-15 00:49

Σε νέα πιο δημιουργική φάση έχει μπει η ζωή της Μαρίας Τσουρή. Η όμορφη πολίστρια του Ολυμπιακού διανύει πλέον τον τέταρτο μήνα της εγκυμοσύνης της και ετοιμάζεται για τον γάμο της (πολιτικό σε πρώτη φάση) με τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο. Παράλληλα, επιχειρεί να κάνει καινούργια επαγγελματικά βήματα, αφού μετά την έκθεση ζωγραφικής ξεκίνησε συνεργασία με εταιρεία που φτιάχνει μαγιό.

Η Μαρία φιλοξένησε την «Εspresso της Κυριακής» στο σπίτι της στη Γλυφάδα και μίλησε για τον νέο τρόπο ζωής της, τα μελλοντικά σχέδιά της, τη σχέση της με τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο και πόζαρε με τα μαγιό που σχεδίασε.

- Μαρία, πόσο άλλαξε η ζωή σου από την ημέρα που έμαθες ότι είσαι έγκυος;
Σημαντικά. Για να ακριβολογούμε, ήρθαν τα πάνω κάτω. Ηταν κάτι που δεν το περιμέναμε και δεν το επιδιώκαμε. Αφού όμως ήρθε, καλώς ήρθε.

- Χάρηκες όταν το έμαθες;
Στην αρχή, ξαφνιάστηκα, δεν το περίμενα. Μετά, χάρηκα βεβαίως και τώρα προσπαθώ να συνειδητοποιήσω ότι θα γίνω μητέρα.

- Διάβασα ότι ετοιμάζεσαι να παντρευτείς και ο γάμος μάλιστα θα γίνει στην ιδιαίτερη πατρίδα σου, τη Χίο.
Και εγώ το διάβασα, όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, δεν είναι στα σχέδιά μας. Εχουμε αποφασίσει με τον Παναγιώτη να κάνουμε πολιτικό γάμο κάποια στιγμή πριν από τη γέννηση του παιδιού. Αργότερα, θα κάνουμε και θρησκευτικό.

- Θα γίνει μαζί με τη βάφτιση;
Οχι, γάμος μαζί με βάφτιση είναι κούραση. Οι σκέψεις μας είναι να βαφτίσουμε το μωρό σε κάποιο νησί με λίγους και καλούς φίλους μας. Ομως, όλα αυτά είναι μελλοντικά. Με το καλό να έρθει το παιδί μας και όλα τα άλλα θα τα βρούμε…

- Πώς περνάει η μέρα σου;
Στην αρχή, ήταν δύσκολο, γιατί είχα σσυνηθίσει σε διαφορετικό τρόπο ζωής. Προπόνηση, καφέ με τις φίλες μου... Τώρα είμαι πολλές ώρες στο σπίτι, κάνω ψώνια στο σούπερ μάρκετ, μαγειρεύω και ξεκίνησα γιόγκα και μασάζ για εγκυμονούσες. Προσέχω πολύ τον εαυτό μου, δεν θέλω να βάλω περιττά κιλά στην εγκυμοσύνη, ούτε να παραμελήσω το σώμα μου. Είναι άσχημο και για τον άντρα που έχω δίπλα μου.

- Με τον Παναγιώτη πόσο καιρό έχετε σχέση;
Ενάμιση χρόνο και περίπου έναν χρόνο συζούμε.

- Το πρώτο διάστημα με το «Dancing with the stars» και τη δημοσιότητα που είχες τραβήξει πάνω σου ήταν δύσκολα τα πράγματα;
Από τη δική μου πλευρά, όχι. Ο Παναγιώτης δεν μπορούσε όλη αυτήν την κατάσταση. Με την πάροδο του χρόνου όμως συνήθισε. Τώρα σαφώς είναι πιο ήρεμα τα πράγματα.

- Αν κάποια στιγμή ο Παναγιώτης επιλέξει να συνεχίσει την καριέρα του σε ομάδα του εξωτερικού, θα τον ακολουθήσεις;
Βέβαια. Θα είμαι συνέχεια κοντά του. Είναι ο άνθρωπός μου.

ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑ ΜΑΓΙΟ

Μπορεί η εγκυμοσύνη να έχει αλλάξει τη ζωή της, όμως η Μαρία ανοίγει νέους επαγγελματικούς δρόμους. Μετά τη ζωγραφική, έγινε και σχεδιάστρια μαγιό. Μάλιστα, η ίδια μας παρουσίασε τα σχέδιά της κάνοντας το μανεκέν. Το σώμα της διατηρείται σε τέλεια κατάσταση.

- Μαρία, πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με τη σχεδίαση μαγιό;
Οταν έκανα την έκθεση ζωγραφικής, ήρθε ο Ανδρέας Γαρύφαλλος, ο οποίος έχει την εταιρεία FAB, και μου πρότεινε συνεργασία. Να μεταφέρουμε τα σχέδια ζωγραφικής με καρτούν σε μαγιό. Ηταν ενδιαφέρουσα η πρόταση και δέχθηκα να συνεργαστούμε. Ηδη κυκλοφορούν τα δύο πρώτα σχέδια και θα ακολουθήσουν και άλλα μέχρι το καλοκαίρι. Στόχος μας είναι τα μαγιό να φορεθούν όχι μόνο

από τους κολυμβητές στην πισίνα αλλά από όλη την οικογένεια το καλοκαίρι στη θάλασσα.

- Υπάρχει περίπτωση, αν πάει καλά η δουλειά, να κάνεις δική σου επιχείρηση;
Δεν το νομίζω. Οι συνθήκες δεν ευνοούν κάτι τέτοιο. Μακάρι, να πάει καλά η δουλειά και η συνεργασία μου με τον Ανδρέα Γαρύφαλλο. Τα βήματα που κάνω επαγγελματικά αλλά και στην προσωπική μου ζωή είναι προσεκτικά. Πρώτα σκέφτομαι, βλέπω πού μπορώ να αντεπεξέλθω και μετά παίρνω τις αποφάσεις μου.

- Διαπιστώνω ότι έχεις ρίξει μεγάλο βάρος στη δουλειά.
Τώρα που μένω περισσότερο χρόνο στο σπίτι ασχολούμαι περισσότερο με τη ζωγραφική. Θέλω να είναι πετυχημένο και αυτό το επαγγελματικό μου βήμα.

- Η έκθεση ζωγραφικής πώς πήγε;
Αρκετά καλά. Εδωσα τους περισσότερους πίνακες.

- Θα κάνεις και άλλη έκθεση;
Προς το παρόν, όχι, δεν προλαβαίνω. Αλλωστε, έχω ρίξει μεγάλο βάρος στη σχεδίαση των μαγιό και δεν μου περισσεύει χρόνος.

- Κάποια στιγμή, γράφτηκε ότι θα κάνεις τηλεόραση. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Οχι, ποτέ δεν μου έγινε πρόταση να κάνω κάτι τηλεοπτικά.

«Τελείωσε για μένα το πόλο»

- Θα σταματήσεις το πόλο ή θα επιδιώξεις να πάρεις μεταγραφή;
Είναι πολύ δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο. Για μένα το πόλο, επαγγελματικά τουλάχιστον, τελείωσε. Να σου πω κάτι: δεν αξίζει να ασχολείσαι πλέον. Ενα άθλημα που έχει φέρει τόσες επιτυχίες, έχει συμβάλει στην προβολή της πατρίδας στο εξωτερικό, έχει αναδείξει την καλύτερη πολίστρια στον κόσμο, την Ασημάκη, και ακόμα μας χρωστάνε χρήματα όχι από το προηγούμενο Ευρωπαϊκό αλλά προτού δύο διοργανώσεις. Δεν βλέπω φως στο τούνελ και προτιμώ να κάνω κάτι διαφορετικό στη ζωή μου από το να επαιτώ να μου δώσουν τα χρήματα που μου χρωστάνε.

- Αποκλείεται δηλαδή να σε δούμε ξανά στην πισίνα;
Επαγγελματικά δεν θα ασχοληθώ. Υπάρχει μια σκέψη στο μυαλό μου να παίξω στη Χίο, την ομάδα του νησιού μου, που με ανέδειξε. Τώρα είναι στην Α2, κάτι που σημαίνει ότι οι υποχρεώσεις είναι λιγότερες και δεν υπάρχει πίεση. Υπάρχει σαν σκέψη στο μυαλό μου, δεν ξέρω όμως αν θα γίνει πραγματικότητα. Τώρα οι προτεραιότητές μου είναι διαφορετικές.

- Με τις συμπαίκτριές σου μιλάς;
Φυσικά και μιλάω. Με τις περισσότερες παίξαμε μαζί αρκετά χρόνια. Τους αξίζουν συγχαρητήρια γι’ αυτά που πέτυχαν και γι’ αυτά που παλεύουν να πραγματοποιήσουν.

- Ποιες είναι οι κολλητές σου;
Με όλα τα κορίτσια διατηρώ πολύ καλή σχέση. Οι κολλητές μου είναι η Βάσω Μαυρέλου και η Βαγγελίτσα Μπαλομενάκη. Με αυτές τις δύο έχω καθημερινή επαφή.

«Παναγιώτη, πάχυνα...»

Αυτό είπε κάποια στιγμή η Μαρία στον Βασιλόπουλο, ο οποίος ήταν παρών σε ένα μέρος της συνέντευξης.

«Πλάκα μου κάνεις; Αν πεις σε κάποια γυναίκα ότι είσαι έγκυος και έχεις αυτό το σώμα, θα νομίζει ότι την κοροϊδεύεις» ήταν η απάντηση του συντρόφου της.

Ρωτήσαμε τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο εάν θα ήθελε να φωτογραφηθούν μαζί, αλλά εκείνος ευγενικά αρνήθηκε. «Ισως φωτογραφηθούμε αργότερα, όταν θα έχει μεγαλώσει η κοιλίτσα της Μαρίας» είπε.

Στην ερώτηση όμως πώς είναι η συμβίωση δύο αθλητών, δέχθηκε να απαντήσει: «Είναι εύκολη. Υπάρχουν κοινά ενδιαφέροντα, κοινός τρόπος ζωής και υπάρχει ποιότητα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και την ίδια άποψη έχει και η Μαρία».
 



Συνέντευξη: ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΙΛΗΡΟΣ
Φωτ.: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΣΙΑΣ
Πηγή:  espressonews.gr